TimEllenenElin.reismee.nl

Belletje trekken bij de prins van Mongolië

Nog maar 1 week en dan vertrekken we richting Moskou.

Spannend, spannend, spannend.......Zo hadden we nog wel besloten om langs de prins van Mongolië te rijden, die woont nl. in Horst. Toen we zondag nog even flink aan de pimpelwaren besloot Tim heel stoer om gewoon aan te gaan bellen en bij die beste man op de koffie te gaan. Hij zag zichzelf al helemaal zitten.Hoe later het werd en het bier en de rosé steeds lekkerder begon te smaken en iedereen het wel een leukidee begon te vinden, besloten we maar om te gaan belletje trekken, zodat we de prins tochin levende lijven konden zien....

In werkelijkheid zijn we vandaag dus langs de prins van Mongolië gereden. Tim durfden niet eens de auto uit te komen (whoehaha) en ik ben maar snel voor zijn huis gaan staan, hebben een foto gemaakt en binnen 5 seconde stonden we al bij het tankstation om onze gedurfde stoereactie te bekronen met een ijs........

Tongue out

Hoe het precies zit met die prins is me nog steeds niet helemaal duidelijk, maar het schijnt dat een van zijn voorvaderen de prins van Mongolië is geweest. Ergensin het jaar 1400 ofzo. Dus ja, dan mag hij zich zeker een prins noemen!!???!!

En zo is er alweer een stuk overde prins van Mongoliëgeschreven.

'Het maakt niet uit wat ze over je schrijven, als ze maar over je schrijven'

Aldus: Gerard Karel Meijers, prins Ganjuuryn Dschero Khan.

Verder zijn onze tassen zo goed als ingepakt de visums en de treinkaartjes zijn binnen, dus wij zijn er klaar voor. Nog even deze week door zien te komen en dan maandag ochtend om 10 uur vliegen we naar Moskou...

Moskou here we come!!!

Liefs Tim en El

Cool

Reacties

Reacties

Karima

Waaaaaaahhhh wat een helden hihi :-)

Ik kijk er zo naar uit om jullie reisverhalen te gaan lezen...!! En jaloers ben ik natuurlijk helemaal niet..duhhhh.

Nog Ekkes en dan is het zover..

x Karima

Monique en Prem

Wij waren wel erg benieuwd hoe dit verhaal zou aflopen. Wel vreemd om te zien dat een prins in een rijtjes-woning woont. Niet echt een paleis zullen we maar zeggen. Wel tof dat jullie het geprobeerd hebben.

Liefs, Prem en Monique

Femke Hagens

Hééé,

Wat een helden!!
Ik wens jullie heel veel plezier... nog een weekje en dan....!!

groeten,
Femke

ps. en natuurlijk ben ik ook helemaal niet jaloers...pfffff

jo

HAHA.. HELEMAAL STOER!
JULLIE HADDEN HET EIGELIJK MET DE NODIGE BIERTJES OP NAAR DE PRINS MOETEN GAAN...
OH, JULLIE GAAN HET SUPER LEUK HEBBEN!!
iK VERHEUG ME OP JULLIE VERHALEN..
DIKKE KUS
jO, jÓRG EN RUBEN XXX

kim

haha, watjes!!! je had gewoon wat wijn en bier mee moeten nemen!!! haha! En dan in je ossenpak aanbellen!!! hihi!!!

x kim

Mieke

Super stoer hoor Ellen ........wat een heldendaad....hahahaha.........wellicht groot alarm als jullie in Moskou aan komen........;))

Tis waar "wie schrijft die blijft"!

Veel reisplezier..........

Dikke X
Mieke

Judith en Joost

Nog een paar dagen en dan is het zo ver,ff vol houden nog.Ben super benieuwd naar jullie verhalen van allles wat jullie meemaken......
Veel plezier en tot over 6 weken,
liefs Judith en Joost

Bert van Ulft

Hoi Tim en Ellen,

ik ben best wel een beetje jaloers op jullie.ziet er leuk uit zo'n site.ik zal geregeld met jullie "mee reizen".
heel veel plezier en kom goed thuis.

groetjes,Bert

Judith Peterink

Hoi Tim en Ellen,

Hi hi, wat een mooi verhaal, en jullie zijn nog niet eens vertrokken!
Ik wens jullie een heeeel goede reis en ben erg benieuwd naar jullie Mongoolse (en andere) avonturen buiten Horst :-)!

Groetjes Judith

buijs_mariette@hotmail.com

Hoi Tim en Ellen, Vandaag is het dan eindelijk zover! Jullie gaan beginnen aan een geweldige reis. Ik wens jullie heel veel plezier en zal jullie via deze site gaan volgen. Ik verheug me al op jullie verhalen. Geniet ervan!
Groetjes, Mariette Buijs

Karima & Johan

Elllieeee & Tim,

Hele fijne reis!!! Doe voorzichtig en we verheugen ons om jullie avonturen te lezen!!

xx Karima & Johan en... hihi

Harrie en Truus kusters

He Ellen en Tim,

Zo, jullie zijn inmiddels in Moskou aangekomen: Welkom!!
Hopenlijk hebben jullie een goede vlucht gehad. Geniet hier een paar dagen alvorens jullie met de trein verder gaan. ........Enne.......niet spuugen op het Rode Plein he?.....Bewaar dat voor China.

Groetjes en liefs van ma en pa. xx

prem en monique

Ha luitjes,

Ik hoor net van Kim dat het vinden van het hotel een beetje problematisch was in verband met de taal. Wel een lachertje. Minder leuk is het verhaal van de verkeerde pinpas. Ik hoop dat het niet al teveel problemen oplevert anders kom ik wel even die kant op om je pinpas te brengen. Heel veel plezier en.... we missen jullie nu al.

Liefs Prem en Monique

Johan en Mia

Hoi Ellen en Tim,

Goed geslapen in Moskou ? Wij wensen jullie nog een paar fijne dagen in Moskou, en daarna een hele fijne reis met de trein.
We zijn benieuwt naar jullie reisverhalen.
Heel veel plezier samen. Geniet ervan.
Tot over 5 weken en 5 dagen, dan zien we jullie weer in Brussel.

P.S. Gisteren na dat we jullie hadden uitgezwaait in Düsseldorf zijn we naar Wuppertal gegaan en natuurlijk in de Swebebahn geweest was erg leuk.

Groetjes pap en mam.

Dorien

Vandaag was de prins van Mongolië in Weert op n begrafenis

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!