TimEllenenElin.reismee.nl

Wij zijn er klaar voor

Het is zover..... morgenvroeg vliegen we naar Jordanie.

De tassen zijn gepakt het kon er nog maar net in. Elin is er ook klaar voor. Ze snapt er helemaal niks van. Eerst gingen we naar de woestijn, ik had plaatjes laten zien en dacht nog echt dat ze het ging snappen ook.

Maar kort daarna gingen we naar de Himalaya (jaja, gaan we ook ooit nog wel heen dame, als je een heeeeel stuk ouder bent. En wij heel slank en een hele goede super conditie hebben) en nu ineens gaan we weer naar Amerika (K3 fan). En zoe gaat ook mee in het vliegtuig naar gatamala.

Nouja hoe dan ook wij zijn er klaar voor.

Groetjes Tim, Ellen en Elin

susan

ha Ellen Tim en Elin, wij wensen jullie een hele fijne vakantie. Horen graag (en lezen) hoe het geweest is. Groetjes Zara Luka Xander en Susan

Mariette Buijs

Hoi Ellen, Tim en Elin, Ik zie er naar uit om jullie reis weer te volgen, en jullie verhalen te lezen. Heeeel veel plezier met z,n drieën

heidi

leuk, leuk, tja kan zoe ............... en heidi maar mee................. volgende keer dan maar het vliegtuig met elin naar guatemala.
Veel plezier, en ja zeer benieuwd naar de verhalen!

monique

Fijne vakantie mez'n drietjes he! En maak een foto van een kameel voor ons! Misschien ook 1001 nachten beleven.

groetjes monique prem en leander

Sepp, Liel en Mads

Wat leuk om weer mee te kunnen genieten van jullie avonturen! Ons avontuurtje is ook aan vakantie toe; nou ja..pa en ma iets meer, haha. Portugal here we come. Wij wensen jullie in ieder geval een fijne vakantie, geniet ervan en nie vergeten kiezeltjes te strooien in de woestijn!!

dominique

lieve ellen en gezin,
heel veel plezier op jullie reis.
(hebben ze in jordanie ook buckets ha ha)
dikke kus do

Daan, Ingeborg en Sofie

Heel veel plezier en mooie avonturen gewenst!

ans

Ha Ellen en fam
Ook wij zijn weer aan het reizen door onze dochter haar stageplaatsen. In mei was het Curacao, in september word het Brugge en in februari Zuid Africa of Nepal of nog iets anders. Verrassing. Maar jullie geniet ervan de tijd komt nooit terug. Groetjes

nicole

Hallo saampjes. Heel veel plezier tijdens jullie rond reis. Ben er benieuwd hoe het jullie bevalt om zo met Eline te reizen . Geniet er van.
Grtzzz uit aostrum !!!

Wilma

Geniet van jullie reis het is toch geweldig dat jullie nu met z`n drieen op vakantie gaan!!

Melanie

Bite me, roompot!
Een hele fijne vakantie samen!

Femke Hagens

Geniet ervan hè! Superstoer dat jullie gaan, met z'n drieën. Zet maar lekker veel verhalen op jullie blog... dan genieten we lekker mee.

Veel plezier!

groetjes,